אילה בן גביר: "חייבים להעביר את הרפורמה, אין ברירה"

מהדורת הבוקר No Comments on אילה בן גביר: "חייבים להעביר את הרפורמה, אין ברירה"

אילה בן גביר, רעייתו של השר איתמר בן גביר במהדורת הבוקר: "אני מבינה את הלחץ כי האליטה העשירה פה היא שמאל ולה לא אכפת לשרוף את המדינה. אבל כבר אין לנו ברירה אלא להעביר את הרפורמה"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אילה בן גביר, רעייתו של השר איתמר בן גביר, שוחחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני) וקראה לממשלה שלא להיכנע ללחצי האנרכיסטים ברחובות: "אם יתקפלו זה עצוב מאוד. עד שהייתה אפשרות לימין להתחיל לשלוט, שתהיה אפשרות לעשות את העבודה כמו שצריך ופתאום הם נלחצים. אני מבינה את הלחץ כי האליטה העשירה פה היא שמאל ולה לא אכפת לשרוף את המדינה. אבל כבר אין לנו ברירה אלא להעביר את הרפורמה".

על הקווים האדומים של השר בן גביר ביחס להמשך הישארות בממשלה: "ברור שלא על כל דבר עוזבים, זו ממשלה טובה. איתמר מוביל מהלכים גדולים, נשק ליותר אזרחים, שינוי מדיניות חקירת אזרחים שביצעו ירי הגנתי. לקח חצי שנה כדי להעביר ניצב במשטרה שלא התאים לתפקיד. כי ליועמ"שית ולבג"ץ זה לא מתאים. זה המשרד שלו, הוא צריך את זה כדי למשול. כרגע הוא מצליח להעביר שינויים למרות הכל, הוא יצירתי ועקשן. הוא משפטן לא פחות טוב ממיארה. אפילו את החוק להחמרת הענישה בעבירות פרוטקשן היועמשית עצרה".

עוד אמרה בן גביר: "הימין ידע לכאוב ולהפגין אבל לא להחריב את הכל ולהשאיר את הצבא ואת המדינה שלמים. אם השמאל יצליח עכשיו לכופף את הממשלה הבעיה הכי גדולה תהיה שלו כי מחר הימין ילמד לנהוג כמותם. אם הכל מותר ואין קווים אדומים".



0 תגובות